Skriv din beskrivning här!

Borta bra men hemma bäst

Älskar verkligen att vara i Grekland men hemma i sverige är fanimej bäst.
 
Landade i sverige strax innan tre igår men var inte hemma förns 6 pågrund av rusningstrafiken, träffade Ronjorna nån timme och sen åkte jag hem och kramade om familjen innan jag hoppade i säng nio och sov efter en väldigt lång och seg dag! 
 
Hade en superbra och härlig resa med Ellpish och pappa och Compani..Har faktiskt knappt några bilder, finns några på kameran men pågrund av att Ellens mobil blev snodd redan första dagen så vågade jag faktiskt ha varken kameran eller mobilen med mig ut på dagarna.. trist som fan! Det är väldigt skönt att vara hemma, nu är det bara att njuta av de 9 dagar jag har kvar tills plugget börjar.. blööh nej nu ska jag packa upp och sedan duscha innan vi åker iväg och äter tacos hos mammas kompis. PUSS&KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback