Skriv din beskrivning här!

Autumn is just a

Slängde ihop ett litet höstcollage med weheartit bilder! Åhhhh är det bara jag vill ha höst nu?! Mysiigt ju med småkylan och alla löv, så mycket snygga kläder också.. Just nu stör jag mig bara på vädret! På morgonen är det kallt och sen framåt lunch så blir det asvarmt och då har man för mycket kläder på sig .. så jag vill ha höst då man kan sätta på sig sina snygga stickade tröjor och jackor och hela köret utan att svettas sönder!
 
Kom hem från skolan från lite mer än en timme sen skulle jag tro! Har haft 4 lektioner idag varav tre var Media, weeeho.. lööveit! Om en timme ungefär så ska jag dra ner till gymmet och köra med Ronja & Ellen, det är skönt att gymma tidigt faktiskt! Haha brukar alltid dra ner efter middagen runt åtta typ men nu så hinner jag hem till Idol. 
 
Vad tycker ni om idol i år? jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.. haha gillar inte idol egentligen då det är så fake.. man tror ju att juryn träffar alla 3000 som står i kön men sanningen är att de faktiskt bara träffar 100st av dom.. kön som man ser på tvn är filmad några dagar innan och då får man träffa en annan jury som bestämmer ifall man får träffa laila, bagge och bard.. så dom som är dåliga går ju bara vidare för underhållningensskull! 
 
 
 


Gud vilket fint kollage! :D

2013-08-27 · 17:19:03

Sv; Tack ska du ha! :)

2013-08-27 · 17:22:33

När började du skolan och vilken klass började du i? Det är allt kul att veta andras ålder och klass, svara gärna på min blogg.

KRAM :)

2013-08-27 · 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback