Skriv din beskrivning här!

Äppelpaj

HAHAHA så nöjd med Nicklas på den här bilden!
 
God morgon på er! Hur var eran dag igår? Min var helt ok faktiskt, den började med att jag och Freddie handlade ingredienser till en äppelpaj och gick hem till för att förbereda och vänta på att Nicklas skulle ta sig hem till mig. Efter ett tag så kom äntligen Nicklas och då började bakningen på riktigt! Vi gjorde en jättegod äppelpaj med vanilj glass som tillbehör. När pajen var uppäten och alla var nöjda och glada så gick vi ut och mötte Micke för att sedan möta Oscar,Adde och Lukas. Eftermiddagen innehöll mycket fotbolls spel och slutade med att alla gick hem för att käka.
Jag gick hem åt och kollade på ett avsnitt av Grey's och någon timme efter det så drog jag ut igen med samma grabbar och bara chillade, spelade fotboll,snackade,skrattade osv. Jag kom hem vid halv 12 och somnade någon timma senare nöjd och glad med dagen :)
Idag så ska jag se om någon vill hänka med mig till donken, är huuuur jävla sugen på det som helst så someone better be clever enough to come with me ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback