Skriv din beskrivning här!

They say we are freaks when we're having fun, say we must be high when we're spreading love. But we're just living life like it never stops, We got the world.

Fuckface inne på Gina .. haha men hade iallafall på mig detta idag.. Långkjol från Gina Tricot och top + jacka från Topshop.Har spenderat dagen i stan med Johanna, Julia & Ellen, Vi fikade på Wayne's och gick runt i butiker.. Supermyys! Sen nu på kvällen har jag & Ellen hängt hemma hos Ronja dock har jag typ bara legat på soffan då jag mår skit.. har asont i både huvud & hals.. usch vill inte bli sjuk nu! Helt fel vecka men men får hoppas på att det inte håller i sig så ska faktiskt stänga ner datan och sova.. vi hörs imorn vänner, puuussss&kraaaam sålängeee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback