Skriv din beskrivning här!

Söndag

 
Hej och Godmorgon, ursäkta för den dåliga uppdateringen igår med som sagt så var alla tre och plågades av regnet i 6 timmar utanför globen och eftersom att vi bara sov typ 2 timmar så orkade jag verkligen inte blogga när jag kom hem, var HELT slut i kroppen och ville bara sova.
Vaknade vid 9 och har hunnit äta frukost och kollat Grey's och ska snart äta lunch. Idag så har jag planerat att plugga So inför nationella,städa mitt rum och lite andra tråkiga söndags grejer..ska också försöka planera en rolig liten grej med Moa och Ellen som förhoppningsvis kommer upp på bloggen den här veckan, vi har skjutit upp den här saken i 1 vecka nu och vi har inte råd att spilla mer tid så jag hoppas att det blir av den här veckan!
Lägger ut ett sånt där 30 dagars inlägg lite senare så vi ses dååå :)
Llite av den LÅÅÅÅNGA idol kön igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback