Skriv din beskrivning här!

Söndag

 
Först och främst så vill vi alla nog be om ursäkt för att videon inte kom upp igår heller, men det blev sent igår när vi redigerade den hos Ellen och när Moa skulle lägga upp den på bloggen vid halv 12 så hade hennes internet lagts ner.. så den kommer upp idag istället! JAG LOVAR! Jag vill också be om ursäkt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem men jag hade typ migrän så jag la mig direkt i sängen och somna som en stock haha.
Vaknade för en liten stund sedan och eftersom att jag inte tränade igår så ska jag träna idag istället! Tränade inte igår för att jag skulle åka till Skärholmen med mamma och leta efter Bal och Skolavslutnings klänning och jag hittade en jättefin inne på Vero Moda som jag kan visa för er sen lite senare under dagen :) Men nu är det dags för mig att få i mig lite frulle så ha en fortsatt bra söndag morgon!
MästerGrillarN Ellen Göglin slog till igår! Gööööttt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback