Skriv din beskrivning här!

proud is the word.

Hej på er! Vill börja med att säga ashauduydgeuygu på blogg appen. Den har inte funkat för mig sen i torsdags vilket är anledningen till att jag inte bloggat. Har nämligen stått i kö till Idol 6 timmar idag, så är helt off nu..  Jag gick tyvärr inte vidare till den riktiga juryn men jag är inte ledsen för det! Jag är bara stolt över att jag äns klarade gå in där och sjunga OCH jag grät inte! Guuldstjärna till mig? Ohyes! Detta var faktiskt första gången sen jag var typ 8 år som jag stod själv och sjöng.. i vanliga fall har jag alltid sjungit med nån eller i grupp så detta var ett framsteg för mig. Dock kändes det jävligt ovärt att stå i kön 6 timmar i regn men men det är över nu iallafall och jag tänker inte ge upp bara för det där! Sååå nu ska jag avsluta denna dag med powerking och Grey's Anatomy ♥
Saknar mitt hår :(


Hoppas ni får en bra kväll! :D
KRAM

2013-04-13 · 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback