Skriv din beskrivning här!

PotatisBullar Part 2

Tjoooooooo! käkade nyss upp min middag, guessss what it waas....Potatisbullar!! Igen wiiieeee! Haha och samtidigt som jag åt dom så kollade jag klart på slutet av The Notebook, vilken jävla film! Hur underbar som helst! Grät som fan i slutet men jag tror inte att jag är själv om det faktiskt, om man inte fäller en tår då så är man ganska känslolös tycker jag! hihihihi. Fikat hos mina kusiner var mysigt såklart, alltid lika mysig att hela lillla släckten samlas och pratar och stoppar i sig en massa onyttigheter. Yuummyyyy.
Imorgon så börjar ju bajs skolan igen..fan, orkar inte..men det måste göras. Fast man ska inte se så negativt på det ändå för det är ju fan inte så långt kvar tills självaste SOMMARLOVET är här! Haha men som tur är så ska jag få min tandställning imorgon så jag får sluta nästan 1 timme tidigare än alla andra HA-HA inte alla har lika tur som jag som får sluta tidigare första dagen för att den ska få tandställning! Fast aa..tror vissa hellre skulle gå 1 timme i skolan haha! Men nu så ska jag dunka music fram tills familjen kommer hem, men jag bloggar nog 1 gång till innan jag slaggar ikväll!
Bild på mig, tagen idaaaag! Smiiiiileeee


Svar: ja dom är så fina :)

2013-04-07 · 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback