Skriv din beskrivning här!

Plugg plugg plugg

Hej jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det dåliga bloggandet den här veckan men pluggandet har tagit upp den mesta tiden. Har liksom inte änns hunnit med att träna så min vecka hittills har varit jävligt tråkig! Förutom igår då jag och Ellen spenderade hela kvällen i Globen några meter från självaste Justin Bieber! Hur coolt som helst och konserten var fan grym! Så jävla värt pengarna och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka snart igen! 
Ikväll så blir det den sista plugg kvällen inför So prov imorgon vilket känns jävligt skönt för jag pallar fan inte plugga mer! Haha, sen så blir det ju helg också och då ska endel roligheter hända  plus att bloggandet kommer att bli bättre :) 
Nu måste jag sätta igång pluggandet så vi höres senare...kanske ;) 
 
you Sexxy booy Juuuustin!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback