Skriv din beskrivning här!

Part of me

Tumblr_m6935nzest1qzbagvo1_500_large
 
Tumblr_ml79wftpcs1rbqbe8o1_500_large
Katy Perry är min nya förebild,  jag kollade nyss på hennes film och jag grät. Hon är så sjukt underbar och när hon är deprimerad och gråter som fan och håller på att bryta ihop men ändå tar sig samman och går upp på scenen och kör med ett leénde på läpparna så undrar man vad man själv håller på med. Katy har inte haft det lätt under sin karriär .. hon har kämpat nästan hela sitt liv för att vara där hon är och jag beundrar henne grovt, hennes musik, personlighet och allt som hon står för. Hon visar oss unga att det är okej att inte vara som alla andra, att det är okej att vara speciell. Jag blev tagen av filmen men också inspirerad, allt går om man verkligen vill&kämpar.. Katy Perry är ett levande bevis på det. Om man tror att Katy Perry har åkt på nån räkmacka för att vara där hon är så han man fel och om man inte redan sett filmen så tycker jag man ska göra det, den finns på Swefilmer och heter Katy Perry: Part of me.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback