Skriv din beskrivning här!

my weekendg

Hellooooooo Darlings! Förlåt för våran dåliga uppdatering men som sagt stod vi idolkön hela natten/morgonen och sen när jag väl kom hem så sov jag fram till fem och sen halv sov på soffan hela kvällen, riktigt rolig lördag haha! Nej, men jag orkade inte göra något annat för den delen heller så. Idag så har jag spenderat mitt eftermiddag på altanen och pluggat SO för fullt och det är väl det jag ska göra under kvällen också eller ja, inte hela kanske. Men hoppas ni haft en bra helg, puss på er!


följer er nu som nr 41:) lägg till mig också:)

Svar: Oj förlåt såg inte din kommentar förns nu! men vi följer dig nu också och blev nummer 41 :)
None None

2013-04-14 · 17:14:22

haha söööt!

2013-04-14 · 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback