Skriv din beskrivning här!

My Chemical Romance

Såå till musiken igen, här har vi ett underbard band vid namn My Chemical Romance och dom kommer ifrån USA och spelar låtar inom genres:Alternative Rock,post hardcore,emo och pop punk. Så det är ganska blandat från låt till låt och album till album.Det dåliga med det är grymma bandet är att dom för någon vecka sedan splittrades..var ett mega fan när jag var ungeför 10 och har lyssnat lite fram och tillbaka fram tills nu då jag börja lyssna på riktigt igen. Så det gjorde ont i mitt hjärta att läsa om det och veta att jag inte kommer att få se dom spela live, suger som fan men man får ju hoppas att dom kommer tillbaka igen snart :) Aja killara är grymma iallafall med mycket mycket bra låtar som man borde lyssna på om man gillar rock plus att the lead singer Gerard Way är ganska snygg, han var nog min första ''celebretycrush'' haha.
 
  
Det finns så jävla många bra låtar så det är skit svårt att välja!! Men om ni gillar det så ska ni såklart lyssna igenom albumen och bara njuuuuuutaaaa, GodNattttttttt
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback