Skriv din beskrivning här!

Måndag

Tjooollahoopp, kom nyss hem från en grym timme nere på gymmet med Pappa. Gick ovanligt bra och det känns skönt som fan att komma igång igen :)
Idag så har jag såklart varit i skolan som vanligt vilket gick bra, var ovanligt trött sista lektionen men jag klarade mig.Haha vet verkligen inte vad jag ska skriva..Eller JO! Just det, på onsdag så kommer jag Moa och Ellen göra en video tillängnad till alla Svenska Directioners(speciellt dom som ska på konserten den 8 maj) som kommer upp på Onsdag eller Torsdag! Så om du är en Directioner håll koll på bloggen Onsdag och Torsdag!
Ha en fortsatt trevlig och regnig Måndag :)
Såhär gick jag klädd idag :)
 


Tack :D

Svar: Tack :)
None None

2013-04-15 · 17:39:02

fint :-D

2013-04-16 · 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback