Skriv din beskrivning här!

Förlåt..

 
Förlåt för att jag inte har bloggat idag..har ingen direkt ursäkt till varför det inte har blivit av men har väll haft annat för mig och inte riktigt tänkt på bloggen, kanske inte är riktigt van med att jag nu har en blogg som måste uppdateras varje dag..men ska bättra mig jag LOVAR!
Idag så vaknade jag upp med en sovande liten Moa brevid mig i sängen och kände mig hungrig som tusan så jag drog mig upp ur sängen satte på musik och gjorde pannkakor till mig och Moisen vilket var gött som vanligt! Sedan så kollade vi på den nyaste Footloose vilket är en jävla bra film! Och sedan så blev klockan nästa tre och då drog vi ner till gymmet. Resten av eftermiddagen och kvällen så har jag umgåtts med min kusin som jag inte har träffat på ett lååångt tag, vi myste lite och åt kladdkaka. Hon gick hem för någon timme sen och nu så tänker jag avsluta det här vimsiga tråkiga inlägget och hitta på något annat. Imorgon så ska jag nog lägga ut bilder på det lilla som jag köpte i London så håll gärna utkik imorgon om ni vill se! Goooodnaaaatt
Jag och min kusin Amanada :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback