Skriv din beskrivning här!

Feelin' Strong

Right now im feelin' stroooooong, nästan lika strong som världens starkaste kvinna!..vänta..det är ju jag! Haha, kom nyss hem från gymmet och har hunnit få i mig en skål med flingor och mjölk, hade inge frukt hemma :( Snart så ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av Grey's och soooova för imorgon så SKA jag gå till skolan! Det är ju trottsallt Fredag och jag slutar faktiskt 15.00 så det klarar jag nog perfekt. Ville bara slänga in ett litet inlägg innan bed time men kommer nog att göra ett tidsinställt musik inlägg så det får ni också innan ni somnar :)


Hej! Jättefin blogg! Om du gillar One Direction får du gärna titta in på min blogg! http://1dnews.devote.se/

Svar: Ja men tack detsamma! Jag tycker att du borde hålla ett öga öppet på våran blogg på lördag då något alldeles EXTRA kommer upp tillängnat alla Svenska Directioners! :)
None None

2013-04-18 · 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback