Skriv din beskrivning här!

Dag 3 - En rolig kväll

Nu när jag faktiskt började tänka efter så har jag haft ganska många roliga kvällar, även om dem varit roliga på olika sätt. Det har varit roliga och mysiga kvällar med alla min brudar, som när vi alla var hos Johanna och käkade, sedan har jag även haft sånna kvällar med Moa och Ronja också. Sen finns det också roliga/mysiga kvällar med familjen och släckten som senaste julen eller när vi åkte till Trysil. Men det kvällen som faktiskt sticker ut mest måste nog vara Nyårsafton. Det var första nyåret som jag var hemma, brukar alltid spendera den i Karlstad men detta år kände jag för att vara hemma, haha. I alla fall vi samlades ett underbart gäng (-Moa då som gjorde kvällen liiiiite mindre bra) hemma hos mig och spenderade kvällen där och vi hade väl bara allmänt trevligt med musik, snack osv. Sedan på tolvslaget blev det väl lite vimsigt med det var riktigt trevligt ändå! Så det är nog en utav dom kvällarna som står ut lite i mängden. Hur var eran nyår då? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback