Skriv din beskrivning här!

cry me a river

Hej bloggeeen, jag ligger på exakt samma plats som jag gjort hela dagen.. i min säng med min dator. Sjukt tråkigt? ohyes. Jag har feber, Halsont och en rinnande fontän i näsan och pågrund av att jag har legat ner hela dagen så har jag galet ont i ryggen.. Ronja sa att jag skulle blogga så nu gör jag det. Sååå nu tycker jag att varenda jävel som läst detta kommenterar en eller flera filmer som jag kan titta på för jag kommer inte sova mycket inatt. puss & kram så länge bitcheeeees


Tjena hej! Min bloppis är tillbaka igen efter en lång paus! Säljer ut allt så billigt jag bara kan, så kika in om du har lite tid över.

Kram,
Ellen
http://ellensbloppis.blogg.se

2013-04-07 · 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback