Skriv din beskrivning här!

Chris Brown

Hörde Chris Browns nya låt Fine China för någon timme sen och bara äääälskar deeen! Den där snubben gör mig aldrig besviken plus att musik videon var hur grym som helst! Dregla som en galning när jag såg den och inte på grund av tandställningen den här gången(hahaha), han är så sjukt sexig när han dansar och om det inte får dig på fall så vet jag inte vad,säger bara att Rihanna har tur..på ett sätt haha. Videon innehåller också lite skådespeleri vilket gör den lite längre men också intressantare. Jag rekomenderar er iallafall STARK att ta en tit på hela videon, i love it!
 
Vill också bara skryta lite om att jag Ellen och två andra kompisar var på hans kosert i vintras och vilket jävla ös det var! Väldigt mycket dans,hög musik,cool rekvisita,lite skådespeleri och en Zeexiii tatuerad Chris utan tröja ;) Det var skit kul och helt klart värt pengarna, jag hoppas verkligen att han kommer hit igen snart!
Bilder från koserten!


Tack så jätte mycket :)

2013-04-10 · 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback