Skriv din beskrivning här!

I hope karma slaps you in the face before I do

Det går inte att beskriva hur arg jag är just nu eller jag har lugnat mig lite som tur är. Min musiklärare har något allvarligt fel i huvudet, okej det kanske han inte har men h an har i alla fall något imot mig. Han ger mig F i saker jag vet att jag redovisat och klarat. Och sen när jag säger att jag redovisat det och han sagt att jag klarat det så säger han nej? Asså han kan inte ens låta mig förklara utan det är ett nej direkt. Fatta vad frustreratde det är. Åhhhhhhh, och sen så säger han om man inte klarar en ända grej av piano, notläsning, trummor, sång och gitarr få man F. Asså tänk dom som inte alls är musikaliska? Dessutom så kan man inte komunicera med människan jag lovar att han är en såndär man som tycker att alla män har mer rätt än kvinnor och inte klarar när kvinnor säger ifrån. Måste ni klara allt inom musik för att få ett betyg eller räcker det om ni bara försöker?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback