Skriv din beskrivning här!

Jag älskar dig, Moa Edman!♥

Nu när det här kommer upp på bloggen så kommer jag sakna dig så otroligt mycket, men vi får se det posetivt om en vecka får vi träffas igen! Jag vill bara att du ska veta att du inte är som min bästavän utan som min syster och du betyder så otroligt mycket för mig! Alltid du och jag mot världen, eller hur? Vi har liksom gått igenom så otroligt mycket tillsammans, både motgångar och medgångar men det har alltid varit du och jag. Och jag hoppas med hela mitt hjärta att det alltid kommer att vara så för du är en alldeles för underbar människa att förlora! Jag älskar dig min solstråle, lättmjölk<3currysås föralltid!


 
 


Nu är veckans blogg vinnarna utsedda, in & kika om det blev du och om inte så finns en ny chans redan nu! ;-)
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1.html#comment

2012-07-08 · 19:53:09

*Svar:* Haha åh tycker du. Tack tjejen! Tyvärr hatar jag den. Är så trött på den att jag spyr! Ska slinga tillbaka mitt hår till blont igen ;) men det dröjer några veckor framåt ;) kul att du gillade den i alla fall :D

2012-07-08 · 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback