Skriv din beskrivning här!

23:21

 skrev ett inlägg i morse men det las aldrig upp -.- Aja Vaknade hyfsat tidigt och då fixade jag en design åt några bruuds! Sen vid tre kom pappa & compani och hämtade mig och så drog vi till Farmor & Farfar och var där och grillade och så fram till åtta nån gång då vi drog förbi pappas kompisar en snabbis och shit asså dom har nyss köpt en kattunge och den var föörjävla söt! hehe men kom hem vid nio och då satte jag in en bloggdesign och sen drog jag ut och träffade Ronja & Vanessa.. vi gick runt och snackade en massa om allt & inget! Kärlek till dom brudarna! Nu så kom jag hem för en kvart sen och tänkte sätta på en film eller göra en bloggdesign.. får se hur det blir! Vi hörs lite senare! slänger in Hanna & Saga's Design också... klicka på bilden för att komma till bloggen!


sv: tack så mycket! okejj, lyssnar på musik ;D

2012-07-05 · 23:52:27

Till Moa: det är bra här med :D
Till båda: Allt bra med er?:)

2012-07-06 · 06:29:51

Ja jag brukaar vara där jätte mycket och campa :D

2012-07-06 · 09:09:07

Sv; okej:/ men har du någon favorit blogg?:)
Kram

2012-07-06 · 10:16:29

hej ! ser att ni är duktiga på att göra headers :) skulle va mega gulligt om ni kunde göra en till mig, som tack kan jag länka er i ett par inlägg med jämna mellanrum ! hör av er till mig på bloggen så kan vi diskutera mer :)

snart kommer vem som vann veckans bästaste upp! :)

2012-07-13 · 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback