Skriv din beskrivning här!

Sleeptime!

Då var lusselinnet strykt och jag ska bara duscha och fläta håret och sen sova! Ska vara i skolan klockan sju imorn.. kul! nej inte alls men är ledig efter kl 10 så det är väl värt det! Ska åka hem till farmor då och mysa med henne en stund innan jag drar på mina trolls lucia, ja vi hörs väl imorn nån gång.. sovgott snuttisar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Okej :) den skulle börja gå den 11 oktober :o

2012-12-12 · 21:56:00

kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker. svara gärna på frågan jag har ställt :)

2012-12-12 · 22:34:28

Hej, vilken fin header du har!

Svar: Vi är två som äger denna blogg, men Tack!
None None

2012-12-13 · 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback