Skriv din beskrivning här!

i tooked my broken wings and learned how to fly.

Hade jag vetat hur glad jag skulle bli av att ta hjälp och hur mycket jag skulle lära av mig själv på så kort tid så hade jag gjort det för ett år sen då allt började! För lite mer än en månad sen så fanns det ingen mening med livet och jag fick ångestattack efter ångestattack. Jag grät så fort jag var ensam och undrade hela tiden vad det var för fel på mig, Jag kunde inte förstå varför jag var så jävla ledsen och arg. All denna hjälp jag fått av vänner och vuxna betyder så fucking mycket.. jag vet inte vad jag skulle gjort nu annars, jag var så nära att nå botten ett tag. Jag är inte riktigt lycklig ännu men jag har kommit så mycket längre än för ett par veckor sedan, Nästa år kommer bli det bästa ifall jag fortsätter må såhär! Jag har lärt mig att jag måste ta det lugnt och göra mera saker som gör mig glad. Jag är taggad på att bygga upp det liv & hjärta som jag förstört. Mina ärr ska inte bara vara läkta på utsidan, de på insidan ska också få läka. Jag ska bli hel igen, jag ska bli tjejen som alltid är äkta glad! Man ska inte vara rädd för att var glad och lycklig, Vi lever bara en gång och att slösa bort livet på att vara ledsen är inte värt det så ta hjälp eller gör vadsomhelst.. bara det gör dig glad! Jag vill inspirera andra och göra mina nära&kära stolta för det är trots allt dom som ger mig kraft och kärlek för att fortsätta leva mitt liv! Jag lärde mig flyga med trasiga vingar.
 
 
Tumblr_megzw85pqo1rpl5nwo1_400_large
1177_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback