Skriv din beskrivning här!

Dag 6 - min favorit plats

Smögen/Kungshamn måste nog vara min favorit plats om man tänker på sommaren vilket jag gör. Det är där jag har spendrat mina sommrar ända sen jag var ett litet barn och jag älskar det där stället lika mycker fortfarande även om jag inte är där alls lika mycket längre så är det alltid lika skönt att komma tillbaka. Man känner sig på något sätt så fri och det är som om man kommer bort från verkligheten några dagar vilket kan behövas reält nu förtiden. Dessutom tycker jag att det är otroligt mysigt att bo i husvagn även fast det kan vara riktigt varmt och trångt men på något sätt hör det till. Det är lite svårt att beskriva min relation till Smögen/Kungshamn men jag kan i alla fall säga att det stället står mig varmt om hjärtat. 


Bloglovinbyte?:D

Svar: Visst börja följ oss och säg vilket nummer du blev så gör vi detsamma sen:)
None None

2012-12-30 · 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback