Skriv din beskrivning här!

Christmas break

Hej hopp lingonsnopp! ligger i sängen men ska gå upp närsomhelst! Börjar klockan 10 idag.. ska ta tåget 09:07 från Etuna C.. Gaaah i love my bed... haha men vaknade för ett par minuter sen och är superglad då jag ju får jullov idag, how awesome? Men ska upp och fixa mig nu innan det blir att åka till tåget! Hur mår ni idag? btw grattis allihopa vi lever! Jorden skulle ju gått under typ 2 inatt svensk tid men icke san icke.. we're alive motherfuckers.. hahah trodde aldrig på den dära skiten endå! Ska bara sätta på filmen 2012 för mina barn och barnbarn och säga det här överlevde jag ;) hahah okej snart kommer jag missa mitt tåg ifall jag inte går ur sängen så vi hörs nån gång efter 5 typ? åker hem till Etuniiiis runt fyra :) Ha en bra dag babes, pusss!
fuck morgonmänniskor


Hej, allt bra? :)

jag har en tävling på bloggen, var gärna med och tävla! :D

2012-12-21 · 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback