Skriv din beskrivning här!

'Cause all we got is right now

Hej på er! Hur mår ni? sjääälv är det super med mig! Försov mig imorse eller det gjorde jag med flit! Men hade sån jävla mensvärk så tänkte att jag lika gärna kunde sova en timme till med menskudden och se om det försvann och det gjorde det som tur var! Efter skolan så åkte jag , Ellen, Johanna & Julia till stan och tittade i affärer och fikade.. haha det var tre tjejer som hade värsta bråket inne på Wayne's.. det var inte så att de skrek eller typ men ja det var reality bio! haha men det var mysigt att vara med tjejerna! Kom hem för en timme sen kanske? sitter iallafall i rummet och lyssnar på Rihanna nu, bääääästa bruden!♥ Vad har ni gjort denna måndag? puss o kraaaam!♥
Standard att ta kort på spanskan med bästa Samira!


Fin blogg! Ska vi göra ett bloglovin byte? :D

2012-12-17 · 20:35:29

Finaste Moa <3

2012-12-19 · 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback