Skriv din beskrivning här!

7 december 2012

Hejsan darlings! Kunde inte komma in på blogg.se appen av någon konstig anledning och har inte varit hemma så har helt enkelt inte kunnat blogga förens, någon mer som har haft problem med den? Aja, i alla fall kom precis hem från Ebba där jag har varit tillsammans med henne och Ronja. Vi har väl inte gjort något speciellt ikväll förutom att planera lite inför morgon dagen! Och sen får vi ju inte glömma det berömda pepparkaksbaket ala Ellen och Ronja. Haha, jag är så sjukt dålig på att lägga pepperkakorna på plåten utan att dem gick sönder men coola blev dem i alla fall, en gubbe utan huvud hit och en gris utan ben dit! Men ska mysa ner mig i sängen med min katt(menskudde, som jag bara har för att den är otroligt mysig) och sätta på en bra film eller bara somna direkt eftersom jag är så sjukt trött, pussar! 
Om ni inte ser vad det är på de två sista bilderna så är det Ronjas fågel som sitter på mitt huvud och en gubbe som håller i sitt huvud! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback