Skriv din beskrivning här!

25 deceeeeember

Mina nya pyjamasbraxxx!
Hej på er! Kunde inte blogga igår för att jag inte hade något internet hos farmor & farfar! Men hade iallafall en mysig jul.. vi åt gott och myste vid brasan och öppnade paket så klart! Fick presentkort och lite små saker som jag kan visa sen, ska bara sätta min kamera på laddning! Imorse så skjutasade pappa mig till Morbror där min mamma & storebror var och så fick jag se min nya kusin, såååå himla liten och söt! Imorn är det dags för jul nummer 2! Men nu ska jag äta middag med la familia! Hoppas ni hade en bra jul, pusss&kram!
 


sv; Tack! Jadå, allt är bra med mig. Hur är det själv? Kram!

2012-12-25 · 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback