Skriv din beskrivning här!

21.08

 
Hej sötisar! Kom precis hem från gymnasiet där det var öppet hus och eftersom det är kaos tog det både längre tid att komma in till stan och även hem så därför kom jag hem nu. Gymnasiumet verkade för övrigt super bra då dem hade ungefär samma utrustning dom har på svt. Jag är som sagt intresserad av sam inriktning media. Men vi får se vilket gymnasium det blir efter jag gått till alla öppna hus. Nog om skolor. Hur har eran dag varit? Min har varit ganska seg och jag har inte alls varit på rätt humör idag men jag tror att det är vädrets fel då det varit snöstorm hela dagen. Aja, ska nu ska jag försöka plugga lite engelska men eftersom jag är så trött tror jag inte det blir av idag, hehe. Pussar! 
Arkivbild..


Jobbigt det där med gymnasieval..

2012-12-05 · 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback