Skriv din beskrivning här!

17 december

Hej Darlings! Har suttit och tagit ut min ilska med mina föräldrar som snällt suttit och lyssnat då jag varit irriterad nästan hela dagen för att min skola helt enkelt suger, dom tar in dåligare lärare efter dåligare lärare, tar inte problemen seiöst när man ber om hjälp och skolan är helt enkelt allmänt dålig ska bli så himla skönt att slippa denna skola om ett halv år! Dagen blev i alla fall mycket bättre då jag åkte in till stan med Moa, Julia och Johanna och julshoppade lite annars har den väl varit sådär, men vad förväntar man sig av en måndag igentligen? Hoppas att eran dag har varit bättre än min, puss på er! 


sv: ja verkligen! :D

2012-12-17 · 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback