Skriv din beskrivning här!

00:27

Strax efter att jag och min syster bakat klart så lagade vi middag till oss, hamburgare och pommes blev det .. mums! Sen kom mamma hem och en stund senare så åkte vi till hallen och tittade på storebrors match, bästabrorn! Men träffade Ronja & Ellen där så dom satt med mig och tittade sen gick vi ut en stund men jag gick hem runt halvelva och hamnade framför datan som vanligt..  men ska iallafall typ ladda ner någon film nu, fett badass att ladda ner jööö. lol just kidding eller?.. haha  nej men hoppas ni har haft en bra lördag för det har jag haft iallafall! 10000000 PUSSAR!♥
arkivbild

 


Åh snygg blogg! Vi har nästan likadan bakgrund ju ^^

2012-12-02 · 10:12:23

hamburgare o pommes lät riktigt gott:D

2012-12-02 · 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback